Care este scopul Legii nr. 158/2008?
Scopul legii il reprezinta protectia comerciantilor impotriva publicitatii inselatoare si a consecintelor defavorabile ale acesteia, precum si stabilirea conditiilor in care publicitate comparativa este permisa.
Publicitatea este orice forma de prezentare a unei activitati comerciale, industriale, artizanale sau liberale, in scopul promovarii vanzarii de bunuri sau servicii, inclusiv bunuri imobile, drepturi si obligatii.
Publicitatea este orice forma de prezentare a unei activitati comerciale, industriale, artizanale sau liberale, in scopul promovarii vanzarii de bunuri sau servicii, inclusiv bunuri imobile, drepturi si obligatii.
Publicitatea inselatoare este publicitatea care, in orice mod, induce sau poate induce in eroare persoanele carora i se adreseaza ori care iau contact cu aceasta si care, din cauza caracterului inselator, poate afecta comportamentul economic al acestora sau care, din acest motiv, prejudiciaza sau poate prejudicia un concurent.
Publicitatea comparativa este publicitatea care identifica in mod explicit sau implicit un concurent ori bunuri sau servicii oferite de acesta.